zondag 15 juli 2007

Yoeri!



Yoeri werd 29 en dat hebben we geweten. Het feest begon rond 21u met bier en taart (geweldige combinatie, ja...) en eindigde rond 3.30u nadat Yoeri's maatjes al het hout, chips en looksaus (inclusief plastic potje) in de vuurschaal hadden gekeild (én het bier op was)...Dit jaar geen klachten van buren over 'lichtoverlast' en dus ook geen politie op de stoep, dus dat was een meevaller.


Veel scouting-verhalen gehoord en veel plezier gehad met Yoeri's brouwsel in zijn nieuwe kookpotje. Het moest perzikcake voorstellen, maar was niet helemaal geslaagd (ook dat belandde uiteraard in het vuur...). Maar het heeft wel lol opgeleverd.




Ik was tegen half 4 wel toe aan een bed, en Frans was al enkele Duvels verder...Ook Yoeri lag op een gegeven moment te snurken (zie het filmpje op Vlinderiaans), dus het was mooi geweest. Frans en ik mochten de gloednieuwe slaapbank uittesten, maar werden al rond 8u gewekt door vroege vogels Britt en Yoeri. Ze moesten de katten van de moeder van Yoeri eten gaan geven...daarna lekker ontbeten, wat gelummeld en richting Antwerpen gereden met z'n allen.



Bedankt, Britt & Yoeri, voor het leuke weekend!

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Van mijne kant uit ook bedankt! Lang geleden dat ik nog eens zo ontspannen heb kunnen lachen zonder rekening te moeten houden waar naartoe en wie doet wat. Geweldig feestje dus ;)

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me