woensdag 18 juli 2007

Jackie


Raar om niet te moeten werken...Frans werkt natuurlijk wel, en dus hou ik Jackie gezelschap. Ik laat de deur naar buiten niet meer openstaan, want gisteren was ze bijna weg. Voor we haar buitenlaten, moet ze nog naar de dierenarts. Ook wil ik dat ze een halsbandje met adres heeft, en liefst ook een chip. Stel je voor dat ze niet terugkomt!
Maar ze wil ineens wel graag weg...ze heeft heel lang braaf op de drempel gezeten, en nu sluipt ze stiekem langs ons heen naar buiten. We zijn haar al een paar keer van het plat dak achter het appartement moeten gaan plukken, want luisteren doet ze niet echt. Dat is typisch kattengedrag, denk ik. Maar binnenkort wordt het kattenluik geopend!
Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Miss Jackie T rules, zoveel is duidelijk. Hoe gaan we ooit dat vinnig beestje kort kunnen houden, dicht bij ons? Het zal wat geven worden, maar vooral wat nemen. Hoe gaan we ze dan noemen? It Jackie T?

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me