donderdag 26 juli 2007

Harry



Terug thuis! We hebben gisteren Oma goed in Antwerpen gekregen, en het was heel gezellig daar nog eens te logeren. Nu blijft ze nog een week bij mama.

In Nederland is de laatste Harry Potter blijkbaar goedkoper dan hier, en ondertussen heb ik hem al uit. Ik ga natuurlijk niets verklappen, maar wat een geweldig einde! J.K. Rowling heeft zichzelf overtroffen. Ik heb gelachen, maar vooral veel tranen in mijn ogen gehad (en dat heb ik niet snel bij boeken). En ik denk niet dat dit boek zo geschikt is voor de hele jonge Harry Potter fan...

Verder heb ik mooie verhalen gehoord, over Oma en Opa, maar Oma wilde het niet op de blog. Ik mocht wél vertellen dat het liefde op het eerste gezicht was...maar dat is mischien wel het mooiste stuk van het verhaal.

Vandaag gaan we met mama, mama Mia en Oma naar de Ikea! Dat zal ook wel gezellig worden.

Verder nog wat nieuws op poëzie-gebied: ondertussen ben ik, na de zoveelste vraag van Herman J. Claeys, officiëel Muzevaller geworden.

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Hoe langer hoe duidelijker wordt het zo onderhand: De Muzeval leeft! Welkom, al doe je al een hele tijd achter de schermen mee (lief klankbordje dat je bent) XX En wie is die Potter toch? :p

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me