zaterdag 1 september 2007

Mama

Oma, Mia, Mama & Hedwig

Gisteren hebben we mama's verjaardag gevierd. Ze zag er wat tegen op om zelf iets te organiseren, dus deed ik het dit jaar.

Ze kwam gisteren samen met oma terug uit Goes, en ik regelde een taxi (bedankt, Mia!) om hen thuis op te halen. Ik had ondertussen al hapjes en drankjes klaarstaan, en de avond begon erg gezellig.



Hedwig & Annemie

Oma & Mia

Het enige nadeel was misschien de no-smoking regel bij mij thuis, maar gelukkig hebben we ook een terras.

Mama & Annemie

Een cadeau verzinnen was niet zo moeilijk, mama wil namelijk zelf kleren gaan maken, en dan is een bevallige assistente als Constance hier wel handig.
Ik had Constance voor de gelegenheid één van mijn jurkjes aangetrokken en haar voorgesteld als mystery guest...mama moest even kijken voor ze zag dat het een paspop was. Maar ze was er heel blij mee.



Constance & Nip

Daarna was het tijd voor de volgende verrassing: om afwas te beperken gingen we naar restaurant 'mijn Ibu' voor een heerlijke Indonesische rijsttafel.
In het restaurant dook de échte mystery guest op:

Mama & Karsten

Karsten & Nip
Hoezo, poseren voor de foto?!

Mama & Annemie
Cointreau met ijs voor de jarige!

Nip & Frans
Hedwig, oma, Mia, Annemie, Karsten: bedankt dat jullie er waren! Het was super!
Nip

2 opmerkingen:

Frans Vlinderman zei

Van de weerbots van mij ook bedankt aan alle feestvarkens. Ik denk dat Schone Mama nog altijd aan het nagenieten is, dus ok was het dan wel ;)

Anoniem zei

Mooie foto's

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me