vrijdag 28 september 2007

Toneel & laatste terrasje


Dit zal het 11e jaar zijn dat ik toneellessen volg bij Annemie. Geen betere manier om je eens helemaal te laten gaan. Gisteren hebben we ons op een tekst gestort waarbij Frans en ik eens goed hard tegen elkaar mochten roepen. ('moet je een spiegeltje hebben om je drenskop te zien?')
Over twee weken moeten we de tekst vanbuiten kennen. Dat wordt een hele opgave voor Frans, die beweert dat hij niets vanbuiten kan leren. Maar als het lukt om zo'n tekst te kennen, zou hij er misschien in slagen gedichten uit zijn hoofd te leren.

Vanavond heb ik les. Van 18u tot 19.30u. Echt gezellig om zo rond etenstijd les te hebben...en dan nog filosofie van de economie...

Vorige zondag hebben we met Britt afgesproken op de Dageraadplaats...ik vrees dat dat het laatste terrasje van het jaar was...


1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Aan die drenskop, daar gaan we nog stevig wat aan veranderen, geloof me vrij. Het ligt me niet helemaal lekker in de bek en als ik dan toch moet schelden, dan maar ineens voluit goed en grondig! Maar het was leuk, toneeltje spelen, waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht?

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me