zondag 30 september 2007

De Nieuwe Bank



Tadaaaa!

We hebben ineens plaats in onze living!

En het leuke van deze bank is dat je binnen een paar seconden een tweepersoonsbed hebt. En je kan dus ook makkelijk met 4 man onderuitgezakt naar een dvdtje kijken.

Mensen die zich geroepen voelen de bank te testen, mogen zich aanmelden!
Wij zijn er alvast zo gelukkig mee, dat we vannacht gewoon niet eens naar ons eigen bed zijn geraakt.

Terwijl Jurgen en Yoeri gisteren Frans een handje hielpen met het wegwerken van de oude banken, hadden Britt en ik een afspraak met Niniane. Die had ik al een tijdje niet meer gezien, en aangezien ze een zwaar ongeluk heeft gehad een paar maanden geleden, hadden we wel wat bij te praten over haar (medische) vooruitgang. Natuurlijk het fototoestel vergeten, dus geen beeldjes...maar het was gezellig!

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Geeuw, ik moet er nog maar eens een nachtje op doorbrengen ;-) Zalige bank, ik stem volledig in met je berichtgevingen hieromtrent...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me