zaterdag 8 september 2007

Huisje, boompje, beesje



Vanaf vanavond gaan we weer twee weken op hond en huis van mijn peter passen. Dat wil zeggen: geen computer, want dokter of niet, daar doet mijn peter niet aan mee. Wat het ook wil zeggen is dat Jules (Juul?) mijn arm weer uit zijn kom zal proberen te trekken in het park...

Frans zal wel om de dag ofzo thuis slapen voor Jackie, en ik kom overdag af en toe naar huis, dus er zal nog wel iets te vinden zijn van blogberichten.

Deze week was druk, ik heb mijn herexamen afgelegd (was niet zo geweldig) en we zijn wat meubels rijker. De nieuwe slaapbank is aangekomen, nu nog eerst onze oude zetels naar buiten werken...en vanaf dan zullen onze gasten wat beter kunnen liggen.

Papa loopt alweer vrolijk rond met zijn nieuwe heup, het zal nog wel een beetje ongemakkelijk zijn, maar het is beter dan voor de operatie.

Morgen gaan we even naar de rommelmarkt hier op het plein, maar ik moet er voor zorgen dat Frans niet met de halve markt terug naar huis komt...

Daarna gaan we misschien even kijken in het filosofisch café (meer nieuws op Vlinderiaans).


Nip

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me