donderdag 30 augustus 2007

Els op bezoek


Gisteren met Frans en Els naar De Kleine Wereld getrokken voor een nieuwe Woordadige Woensdag. Het was heel gezellig, en ook Els vond zo'n poëzie-avondje wel leuk.
Daarna trokken we naar Vibes, een cocktailbar in de buurt, want dat zou ik Els laten zien. Mojito's konden ze niet meer maken, daar hadden ze niet alle ingrediënten van, dus werden het 'Sexual Chocolate' en 'Multiple Orgasm'. Maar Els vraagt zich nog steeds af waar dat orgasme blijft...tja.

Vandaag zijn we de stad ingetrokken, en liet ik Els een paar leuke winkeltjes zien, waar ze een leuk rokje vond en een vest die bij haar Gothic imago passen (nouja, ze noemt zichzelf geen Gothic, maar ze draagt wel graag zwart). Ik heb dan mijn 'Alladin-broek' in oud roze, compleet met kleine spiegeltjes enzo. Erg hippie-like.
Ons programma vanavond bestaat nog uit een filmpje en de afwas.

Morgen vertrekt ze naar huis en dan heb ik nog even tijd om het huis in orde te brengen voor mama's verjaardagsfeestje...

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Aha, mooi hoor, de film voorbij, de afwas niet en of ie vandaag nog gebeuren zou? Ik dacht het niet. Hoeft ook niet. IK ben nu tenminste aan het genieten van jouw nieuwe ondergoed, dat je alvast wat bovenkant betreft boven alles zou kunnen dragen ;) En ja, Els ziet er ook piek uit. Zijn we nou blut, meiden?

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me