vrijdag 10 augustus 2007

Muzeval enzo


De Muzeval was supergezellig gisteren! En ik had op voorhand gezegd dat ik voor 12u thuis wou zijn (ik moest werken vandaag), maar om kwart na zaten we er nog! Dus was ik vandaag een halve slaapwandelaar met een stofdoekje...

Vandaag ben ik Mie nog tegen het lijf gelopen, een ex-filosofie-collega. Dat was erg leuk - en ik verwacht haar binnenkort op een volgende Muzeval.

Daarnet nog even sman met de mama's en Niels (die de verloren gewaande gsm van Frans kwam brengen) naar ons buurtplein getrokken (het leukste plein van Antwerpen) want er waren optredens in het kader van Zomer van Antwerpen.

Morgen trekken we weer richting Duffel - voor huis-perikelen, maar daarna gaan we mosselen eten. Tis te zeggen, iedereen behalve ik zal mosselen eten. Mja, daarin ben ik dus geen Zeeuw.

En volgende week nog 4 dagen werken, en dan hebben we dat ook weer gehad voor deze zomer...

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

De mosselen hebben mij in ieder geval gesmaakt, ik vermoed jou ook die kippefilet, want heb er niets meer van teruggezien of zo :p

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me