zaterdag 4 augustus 2007

Weg + gedicht

stationshal A'pen centraal

Gewoon even om te zeggen dat ik zo weer op de trein naar Goes stap...voor een familiefeestachtig dingetje.

En arme Frans maakt ondertussen onze toekomstige slaapkamer schilderklaar...

Laatste nieuwe gedicht:


Winterhanden


je bent er niet
als de avond valt
en ik de nacht
opnieuw verwacht

ik dacht dat jij
van valavond hield

jij met je
winterhanden
en je suggestieve
schemerwoorden

de dageraad kleeft
in mijn lenteharen
als zachtroze
suikergaren

misschien heb ik me weer
van niemandsland vergist



© Nip




1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Laag één hangt er op, lief. Morgen couch twee, hopelijk dekt die voldoende af en kunnen we overmorgen onze intrede doen in het nieuwe warme achterland van casa Vlindernip X

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me