dinsdag 10 juni 2008

Special effects


Ik zie een fantastische toekomst voor mijn gebit, een toekomst vol parelwitte glimlachjes en stralende tanden... Om maar te zeggen dat ik heel tevreden ben met mijn nieuwe tandarts. Een erg vlotte, aangename, vriendelijke mens. Met toestellen die ík nog nooit bij een tandarts heb gezien (dat ligt wellicht aan mijn ex-tandartsen)

In plaats van wat te liggen keuteren met zo'n spiegeltje in de aanslag, had deze tandarts bovendien een mini-camera. Daarmee kon hij mijn tanden dus op groot scherm laten zien (en dan nog 100 keer uitvergroot). Daarna moest ik naar een toestel dat mij deed twijfelen of ik niet bij de oogarts was beland: ik moest op een plastic plaatje bijten en stil blijven staan, terwijl een hele constructie zoemend rond mijn hoofd draaide. Zo maakte hij een foto van mijn hele gebit.

Daarna kwam hij melden dat ik een mooi gebit had, en dat er maar één vulling moest vernieuwd worden (in plaats van alle drie, zoals de vorige tandarts beweerde). Mijn wijsheidstanden zouden in principe ruimte genoeg moeten hebben, dat kijken we nog even aan. Soit, de angst voor de tandarts is vandaag met ruim de helft gedaald.

Hebben jullie ook zo'n tandarts met camera's en crazy zoemende toestellen?

Nip


1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Zoals ik het op mijn blog al verwoord heb, lijkt het mij dat die tandarts van ons bij mij zijn hartje zal kunnen ophalen. Hij zal mij niet vertellen hoe een gaaf gebit ik wel niet heb, integendeel, ik peins dat hij mij gaat vragen hoe ik het ooit zover heb kunnen brengen zonder te liggen kronkelen op de grond van de zenuwpijn :p Nog twaalf maal slapen en we zullen het zeker weten...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me