maandag 9 juni 2008

Schrijven en Tandartsperikelen

Zo, het Socratisch Gesprek is van start gegaan! Er lijkt genoeg interesse voor te zijn om ermee verder te gaan - zolang de reacties komen gaan we door.

Vanavond gaan Frans en ik naar Mechelen voor een schrijfcursus. Het zou voor 6 maandagen zijn en Frans is overal al ingeschreven, maar hij vroeg op het nippertje (haha) of ik interesse had. En dus is er alleen plaats voor mij voor vanavond, en de andere dagen alleen als er annulaties zijn...
Hopen op annulaties dan maar?

Verder ben ik mij mentaal aan het voorbereiden op de tandarts: ik heb dinsdag een afspraak. Mijn vorige tandarts heeft mij bijna laten stikken én heeft mij zowat gemarteld. Op een boertige manier. Dus was ik op zoek naar een nieuwe. Ik ben geen held in dit soort dingen, dat is een feit, maar met wat vriendelijkheid kom je bij mij een heel eind. Iets wat mijn ex-tandarts totaal niet begreep, blijkbaar. Mama vertelde dat haar tandarts je filmpjes laat kijken terwijl hij met je gebit bezig is. Ik denk nu niet dat dat ook zo is bij een controlebezoek, maar ik verwacht wel dat er binnenkort een filmafspraakje zal komen (de ex-tandarts wilde mijn gaatjes opnieuw vullen en ondertussen heb ik er volgens mij een nieuw plus het feit dat er een wijsheidstand aan het doorkomen is...). Enfin, uitgebreid verslag volgt later deze week...


Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

En lieverd, al gewerkt aan uw opdracht???

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me