dinsdag 17 juni 2008

The End

Ja, dit is het einde van deze blog. De laatste post, vermoed ik. Al kan je daar nooit zeker van zijn.

Maar niet getreurd. Ik verhuis alleen maar.

Mijn nieuwe adres is: http://ninaluyben.wordpress.com/

Je mag altijd eens langskomen.

Liever geen planten, reacties daarentegen zijn altijd welkom.

Ik ben nog niet helemaal klaar met de inrichting, maar je krijgt alvast een idee van wat er nog komen gaat.

Oja, vanzelfsprekend verhuist het Socratisch Gesprek mee. Ik zal er werk van maken. Ik ben alleen nog even aan het twijfelen aan de praktische uitwerking. Maar u hoort er snel van op mijn nieuwe stekje.

Liefs

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Het ziet er alleszins al knap uit!

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me