vrijdag 30 mei 2008

Jackie & voorbereiding

Vandaag ligt Jackie op de operatietafel van de dierenarts: ze wordt gesteriliseerd. Geen kleine Jackies voor ons, één is al meer dan genoeg. Straks mogen we haar al gaan halen, en de volgende dagen moeten we haar blijkbaar pilletjes geven. Ik verwacht dat mijn armen vol krassen zullen staan...

Ondertussen zijn we bezig met trouwvoorbereidingen: ik ben kaartjes aan het maken voor de uitnodigingen. Leve photoshop! De echte uitnodiging heeft Hannah natuurlijk gemaakt, en wat is die mooi geworden! Ik kan niet wachten tot ze de deur uit zijn.

Maar eerst moeten we nog adressen verzamelen...en naar de drukker.

En ondertussen vliegen de dagen voorbij. Binnenkort is het al zover. Af en toe krijg ik al wat stress: er zullen nog wel dingen opduiken waar we niet aan gedacht hebben...

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Zolang het bij dingen blijft, waar we niet aan gedacht hebben, is dat allemaal zo erg nog niet. Maar als het bij personen begint te haperen, dat is iets helemaal anders en dan zou ik me ook zorgen maken... Verder no stress, succes!

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me