zondag 11 mei 2008

Ladies Night

Van vrijdag op zaterdag ben ik met Niniane naar Britt getrokken voor een 'Ladies Night' in Bergen op Zoom. Frans liet ik zielig thuis (hoewel, hij had een etentje voor een vertrekkende collega, dat uitgedraaid is op een nacht zwaar doorzakken - als de kat van huis is...) en Yoeri was met de scouts op intercamp.



We zaten eerst wat van het lekkere weer te genieten op het terras toen Freddy, de kater, besloot vogeltjes te gaan vangen in de tuin van de buurman. Na een kwartier panikeren, rondrennen en ruzie met de buurman, kwam Freddy terug en hij kreeg meteen een week huisarrest.




Daarna begonnen we aan het eten: pasta met tonijn-groentensaus (het recept staat op het kooklabo). Niniane had brownies gebakken als dessert. Ze had er 'maar' 15 bij, want er waren er thuis op miraculeuze wijze 10 verdwenen...





Daarna was het tijd om kennis te maken met de Wii. Dat is de nieuwste hype in gameland, waarbij je eigen bewegingen geregistreerd worden. Dat had als resultaat dat Niniane en Britt als gekken rondliepen en met hun armen zwaaiden om een balletje over een virtueel net te slaan. Heel grappig om te zien. Na het tennis speelden we nog boksen, baseball en - het leukste - bowling. Dat ging ons zo goed af dat we besloten om onze volgende 'Ladies Night' echt te gaan bowlen. Ik kan virtueel beduidend beter bowlen dan in het echt, maar kom...



Toen was het cadeautjestijd, want ik had Britt en Niniane nog niets gegeven voor hun verjaardag (in maart en april). Ze kregen een cadeaupakket van Rituals, met doucheschuim, bodyscrub en bodycream.



Later trok Britt een flesje Cava open, want we hadden wel wat te vieren: Niniane is afgestudeerd (diëtiste), Britt heeft met Yoeri een huis gekocht en ik ga trouwen.



De volgende dag zijn we naar het centrum van Bergen op Zoom gewandeld om even rond te kijken en een terrasje te doen.




Daarna bracht Britt ons terug naar Antwerpen, waar Niniane met haar zus had afgesproken. Het was zo'n heerlijk warm weer dat Britt en ik Frans nog even belden om nog een terrasje te doen voor Britt terug in haar bloedhete auto moest stappen. En we besloten dat we elke maand een Ladies dagje zouden organiseren.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Nip,

Het was supergezellig en ik wou je nog een keertje bedanken voor het geweldige verjaardagscadeau!

Liefs,
Britt

Frans Vlinderman zei

Muizen, vlinders, 't zijn allemaal beesten als de Ladie of the House het pand zomaar verlaat om eens een eigen Night te houden. En hoezo, mag ik dat dan elke maand???

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me