maandag 19 mei 2008

O julissi!



Morgen is het dan zover: de eerste halve finale van Eurosong! We gaan naar mama (wij kunnen hier geen tv kijken) en voor het eerst in jaren maken we er weer een gezellige kitcherige avond van. Maar die kitch zal niet van Ishtar komen: het enige akoestische liedje dat het niet moet hebben van luide beats, schaars geklede achtergronddanseressen en computergeluidjes.

Ik ben helemaal verliefd op Soetkin, ze is iets minder snoezig dan in de voorrondes, maar ze ziet er nog steeds schattig en fris uit. Ze had van mij haar jurk en botjes niet moeten veranderen (waarom moesten de botjes weg? waarom??!), maar haar nieuwe jurk is ook wel leuk. Het liedje is nog steeds even vrolijk en lief, nu alleen de achtergrondprojectie nog goed krijgen. Konden ze hun eigen projectie niet meenemen? Die vond ik zo passend.

Ik heb de andere inzendingen nog niet bekeken (behalve dan een stukje van Ierland en Spanje), omdat ik morgen wel nog wat verrast wil worden. Ik ben benieuwd naar de Nederlandse inzending van dit jaar.

En voor al die negatievelingen die denken dat we totaal geen kans maken:

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me