donderdag 8 mei 2008

trouwjurk en chocolade

Het gaat hier wat in golven: soms blog ik een tijd bijna elke dag, soms moet ik me dwingen eens in de twee weken iets te posten. Regelmatig eens komen piepen is dus de boodschap. Ik kan jullie niet beloven dat er hier elke dag wat nieuws te lezen valt, in tegenstelling tot de blog van Vlinderman.

Gisteren mocht ik mijn trouwjurk nog eens aandoen: het was tijd voor 'de eerste pas'. Dat wil zeggen dat ze dan gaan kijken of de rok ingekort moet worden, of het bovenstuk ingenomen, en zo van die dingen. Maar de jurk leek wel voor mij gemaakt: er moest helemaal niets aangepast worden. Dat had de verkoopster nog nooit meegemaakt. Handig, want nu komen er geen extra kosten bij voor de 'retouches'. We stonden dus snel terug buiten, in de warmte.

Nu moet ik wel een beetje opletten: ik mag nog wel een beetje vermageren, maar ik mag echt niet meer bijkomen. Dat wordt dus een beetje letten op wat ik eet. Ik zal nu echt de chips en chocolade moeten laten staan (maar wel nadat de gigantische chocoladetaart die ik met mama maakte op is, haha).

Morgen ga ik met Niniane naar Britt voor een 'Ladies Night'. Dat is lang geleden, en we hebben er allemaal zin in. Mijn 'letten op wat ik eet' voornemens moeten dan ook wachten tot zaterdag, want Niniane zou brownies maken. Ze maken het mij ook niet gemakkelijk hé... (uitstelgedrag, iemand?)

Maar het is ook zo lekker!!


Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Uitstelgedrag, hm, moet ik me nu zorgen beginnen te maken ivm een bepaalde dag in augustus?

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me