vrijdag 4 april 2008

model voor één avond

De fotoshoot was heel leuk, gisteren. We hebben wat met Hannah overlegd en in een boek gekeken voor inspiratie. Daarna speelde Hannah voor kapster en visagiste (speciale fotomake-up, anders zie je er door de flits nogal dood uit), en ik heb voor het eerst in mijn leven een wimperkrultang gebruikt. Enfin. Daarna naar de locatie getrokken, lampen en flits opgesteld. Lilith deed dienst als assistente (poederen, haar uit gezichten vegen,...). Het was interessant om eens mee te maken.

We hebben best veel foto's, maar we gaan er waarschijnlijk maar 2 van gebruiken. Het hoe en wat verklappen we nog niet, maar zodra de uitnodigingen de deur uit zijn, posten we misschien wat 'making of' foto's.

We zijn er heel erg blij mee. We vinden het leuk dat we zo'n persoonlijke uitnodiging zullen hebben, en ik vind het ook een heel fijn idee dat ze gemaakt worden door Hannah, die ik al mijn hele leven ken.


Nip

2 opmerkingen:

Gemini zei

Ik ben onwijs benieuwd naar de uitnodigingen ik ben al aan het wachten... ;)

Frans Vlinderman zei

Aha, al één nieuwsgierig aagje, zie :) Nog even geduld, 't zal voor einde mei ongeveer zijn...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me