dinsdag 8 april 2008

CCCContest & SL



Vrijdag kwamen Britt & Yoeri logeren. Yoeri & ik hielden dus een wedstrijdje: welke chili con carne is de beste? Het resultaat is op het kooklabo te vinden.




Verder hebben we een spelletje kolonisten gespeeld.


Dat is altijd leuk, behalve dat Frans niet zo goed tegen zijn verlies kan...



Verder heb ik mij zondag lid gemaakt van Second Life (in het kader van een onderzoek naar virtual reality). Ik heb braafjes het 'oriëntation island' en daarna 'help island' doorlopen, en gisteren heb ik dan mijn eerste stappen op 'mainland' gezet. Voorlopig vind ik het nog heel erg ingewikkeld en lijkt het mij vooral een veredelde chatbox te zijn. Ook vreemd: andere members gaan af op het uiterlijk van je avatar. Ik heb van een mentor een erg mooie outfit gekregen en ik moet de op bodybuilders lijkende venten bij wijze van spreken van me af slaan. Heel oppervlakkig vind ik dat. Maar ik heb zo al wel een aantal dingen gezien (een virtueel nudistenkamp, stel je voor!)

Moesten er toevallig bloglezers zijn die ook wel eens in SL te vinden zijn: alle hulp is welkom.

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

En mochten er nog lezers zijn die ons kunnen uitleggen waarom we na het spelen van dat SL steevast een blue screen krijgen bij het afsluiten, altijd welkom voor een woordje uitleg...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me