vrijdag 4 april 2008

Madonna - 4 minutes

Ik vind het nieuwe nummer van Madonna lang niet slecht, maar ben ik de enige die vindt dat ze zich eens naar haar leeftijd moet gaan gedragen? Bijna dubbel zo oud als Timberlake, maar dat is er in de clip niet aan te zien. En dan elkaar nog half uitkleden ook (en ik snap niet waar dat voor nodig is, binnen het verhaal van de clip dan - Madonna wil waarschijnlijk gewoon haar afgetrainde (en digitaal bijgewerkte, me thinks) lijf laten zien). Nog een geluk dat Justin leuk is om naar te kijken.

2 opmerkingen:

Gemini zei

hey ik wilde het clipje zien maar hij is van You Tube afgehaald wegens copyright van Warner Bros ofzo....

Frans Vlinderman zei

Gij snapt niet waarom Madonna dat doet? Ewel, omdat ik haar dat gevraagd had, en ik Abba niet meer mag opzetten en zo :)

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me