donderdag 3 april 2008

foto's & mojito's

De trouwvoorbereidingen schieten langzaam terug in gang. Vanavond gaan we foto's laten maken door mijn vriendin, bruidsmeisje en fotografe Hannah, die ons gaat helpen met uitnodigingen fabriceren. Ik ben benieuwd wat dat gaat geven, we zijn er ook niet helemaal uit wat voor foto's we willen, maar daar komen we vanavond samen wel uit. Ik moet wat kleren meenemen, zij neemt er ook wat mee, en dan zien we wel of er iets tussen zit dat ons op ideeën brengt.

Gisteren naar 't Gastvrij Podium in Wijnegem geweest. Ik ga niet altijd mee, maar nu kwam Paul Cardon optreden, ook wel bekend als Eric van de Verhalensite, en die vind ik wel sympathiek. Ook het muzikale gedeelte vond ik erg leuk: Egon Alix, een wat fragiel stemmetje, een gitaar en zelfgeschreven nummers. Debuut van de avond was Leonieke, die daarna zei dat ze nooit meer op een podium zou gaan staan (dat zullen we nog wel zien).

Verrassing van de avond was een meisje (ik ben haar naam vergeten) die nog maar net gitaar leerde spelen, maar wel een aardige versie van Jeff Buckley's Hallelujah liet horen. Haar stem was niet zo sterk, maar het voltallige publiek zong mee, dat was wel speciaal. Daarbij heb ik een zwak voor dat nummer, dus ze kon al niets meer fout doen.

Enfin, het was dus best gezellig. En morgen belooft ook gezellig te worden, want dan komen Britt & Yoeri, en gaan we (Yoeri en ik) koken. Het is te zeggen: hij maakt zijn versie van Chili Con Carne en ik de mijne. En dat allemaal in mijn miezerig piepklein keukentje. Dat wordt lachen. Verder gaan Britt en ik mojito's maken. Als we dan besloten hebben wie de beste Chili maakt en de mojito's getest hebben, gaan we Kolonisten! Kortom: het recept voor een avond (nacht?) die we ons nog lang zullen herinneren (en een kater als we de afwas zien staan 's morgens, no doubt - maar die kan ook aan de mojito's liggen, of erger: een combinatie van de twee).

Om maar te zeggen: ik kijk er naar uit!


Nip

2 opmerkingen:

Gemini zei

Niels probeert mij ook al terug op het podium te krijgen misschien moet ik het nog maar een tweede kans geven ;)

Frans Vlinderman zei

Mojito's en Chili Con Carne, gecombineerd met Britt, Nip en Yoeri: goeie combinatie!

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me