vrijdag 5 oktober 2007

Under the Bridge



Het is een erg mooie tenstoonstelling, daar in Lier, en de vernissage was bijzonder. Joke van Leeuwen mocht inleiden. Ze liet de schilderijen spreken, een pianiste mocht bij een aantal schilderijen improviseren. Wat een erg geslaagde combinatie is geworden.

We hebben foto's van de tentoonstelling, maar ik hou het bij twee foto's die Frans maakte toen we op de tram stonden te wachten onder de brug in Zurenborg. (blijft voorlopig bij één omdat de tweede niet wil uploaden om één of andere vage reden)


Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Neem ik daar een leuke foto, ben je me weer voor met het in blogland gooien ervan! En waar is dan mijn graag gegeven toestemming, eh :p Maar je hebt gelijk ook, het was een leuke avond. Moeten we nog eens doen...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me