donderdag 18 oktober 2007

Soirée Composée Brut - Circa 2007


Het was gisteren een erg leuke avond in café Le Poète, met een multicultureel publiek en even multiculturele artiesten (Nederlands-, Frans- & Engelstalige voordrachten). De projectie van de Zuid-Afrikaanse kunstenaar Riaan vond ik erg mooi.





Ik was zenuwachtig, maar na mijn optreden kreeg ik complimenten, dus het viel blijkbaar wel mee. Ik moet nog wat oefenen. Verder werden de dichters geïntervieuwd, want ze gaan een reportage maken die (waarschijnlijk) in Afrika uitgezonden zal worden.






De avond werd in schoonheid afgesloten door alle muzikanten die samen wat gingen jammen. Erg leuk was dat, ondanks de haperende geluidsinstallatie.



Het was leuk om in Antwerpen zo'n avond vol verbroedering mee te maken. Op naar Soirée Composée Sec, die zal plaatsvinden in een Marokaans theehuis!

Nip

1 opmerking:

slÖ zei

na zo ne schoonen avond is da
doodnormaal da'k vandaag ne knipogende vlinder in m'n slaapkamer vond!



schoon verslagske, schone foto's.

geeft de mama nog ne kus vanmij.

xöx

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me