woensdag 17 oktober 2007

Le poète: Soirée Composée Brut

Een veel te late aankondiging voor mijn optreden in café Le Poète (Dambruggestraat 44) vanavond in het kader van Circa 2007. Het begint daar om 19.30u.

Ik weet nu al niet meer waarom ik heb toegestemd. Het is toch niets voor mij, dat optreden. Maar aangezien ik er nu toch niet meer onderuit kan, zal ik er maar het beste van maken.
Ik heb net een aantal gedichten uitgezocht (ik kom aan 6 gedichten dus mijn 5 minuten zullen niet op zijn).

Maar natuurlijk staan er ook andere dichters en muzikanten klaar straks, waaronder Sabine Luypaert (Salu), David Troch, Erwin Van Massenhove (de antistresspoweet) en Tmuziekdooscollectief. Verder is er doorlopend een projectie te zien van de Zuid-Afrikaanse kunsternaar Riaan van Jaarsveldt.

Om maar te zeggen dat het een behoorlijk gevuld programma is. Vrijdag is het trouwens de beurt aan Frans, op de Soirée Composée Sec.

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me