vrijdag 19 oktober 2007

Kommil Foo

Aan iedereen die anders nooit naar de clipjes kijkt die ik zo zorgvuldig voor jullie uitkies en vanboven aan mijn blog zet: deze keer wel doen, want Kommil Foo is kleinkunst van de bovenste plank.

Die jongens wil ik echt live wel eens bezig zien...

Madrid is trouwens zo'n verschrikkelijk mooi nummer, ik hou van de stem van Mich - zo'n beetje hees...ze hebben nog zo veel goede (en vaak heel grappige, maar ook ontroerende) nummers, maar als ik ze vind krijgen ze een van de volgende dagen een plekje hier. (Café de Spaanse Vloot is al toegevoegd)

Als je meer wil beluisteren moet je op hun site zijn, daar kun je alles beluisteren. (de link staat hier rechts ergens tussen)

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Jij bent het die me naar Kommil Foo hebt doen luisteren en er ook naar leren verlangen...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me