donderdag 10 mei 2007

Update


Ok, het is lang geleden, maar ik heb het druk gehad en als ik het dan eens even niet druk had, had ik geen zin om iets te posten...maar aangezien Frans blijft zeuren... ;-)

De examens komen er weer aan, dus ook taken moeten gemaakt, nota's geleend en gekopiëerd, vragen gesteld en ondertussen ook al een beetje gestressd. Gelukkig hebben we deze keer 6 examens, en geen 8 zoals in januari.

Vanavond is het Muzeval, en ik ben benieuwd hoe het zal zijn op de nieuwe locatie. Morgen (of de dag daarna) een verslagje...
Nu moet ik snel even voortwerken aan een taak/presentatie tegen morgen...
Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Nip de studente, ze zit hier volop te flippen in een roes over een nieuw programmaatje, ik laat haar maar doen. Haar? Ja, jou! Je bent zo zalig in de ban, ik hou er wel van ;)

je Fransje XXX

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me