vrijdag 18 mei 2007

Communie en Centraal Station

Nip & Frans V

Ok, het is (wéér) even geleden...ik weet het. Ik maak het bij deze goed met een lange bijdrage en veel foto's.


Pauline op de gitaar en Wim

Gisteren zijn Frans en ik naar het communiefeest van Pauline (achternichtje van Frans) geweest. Dat was erg gezellig, ook al is de locatie op het laatste moment nog gewijzigd. Natuurlijk waren er veel mensen die ik nog nooit of maar 1 keer gezien had, maar ook mama Mia, Joke, Jurgen, Sander en Silke waren er, dus dat viel allemaal goed mee.
Ook het eten was erg lekker (veel hapjes, frieten voor de kids, quiches en kaastafel voor de rest) en de versieringen waren...euh, felgroen. Iedereen moest ook iets groen aanhebben (een lintje ofzo).

Joke en Nip

Joke, Jurgen en Silke

Nip en Sander


Nip en Mia


Nip en Nieuwe Jurk

Vandaag moest Frans maar een halve dag werken, en we lazen in de krant dat de winkelgalerij in het Cantraal Station vandaag opende. Dus zijn we maar even gaan kijken. Natuurlijk zitter er weer een aantal juweliers, maar ook een Planet Parfume, Expo, Chocolatier, een wand vol automaten (vers fruit, broodjes, kattevoer,...) enzovoort. Het is wel indrukwekkend. We mogen trots zijn op ons station.

Morgen is er blijkbaar een officiële opening met rondleiding en treinrit door de nieuwe tunnel. Ik geloof dat Frans er morgen dus opnieuw naartoe wil trekken. We zien wel...






Oja, vanboven aan de blog is Pink vervangen door Michael Bublé met Everything. Gewoon een feel-good nummer. Toch even luisteren, dus.

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Ik mis Pink... :p Maar ben wel blij dat je nog eens langsgelopen bent :-D

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me