donderdag 29 november 2007

Jurk, filmforum


Gisteren jurken gaan passen, met als publiek mama, mama Mia, Britt en Hannah.

Wat een gedoe! het was heel erg warm en ik was dus zo rood als een tomaat (ja, het zag er raar uit). Ik weet niet hoeveel jurken ik uiteindelijk gepast heb, toch een stuk of 8, denk ik.

We begonnen met die ene jurk die ik vorige keer gepast heb, en iedereen vond hem mooi. Hannah vond het een echte 'nina-jurk' en zou zelf ook wel in zoiets willen trouwen. Toch nog wat andere jurken gepast, en er zat er nog ééntje tussen die mooi was, maar de eerste jurk kon niet overtroffen worden. Dus die werd het. Wordt het.

Hannah heeft foto's genomen, zodat ik af en toe nog eens kan kijken. In mei ga ik pas voor de eerste echte pasbeurt. (om te kijken of er nog iets aan moet veranderen).

Gisteren was het filmforum. Er was geen grote opkomst, maar wel een goede film: Secret Window (verfilming van Stephen King met Johnny Depp in de hoofdrol).


Deze film wil ik ook graag zien: Sweeney Todd.

Want: Tim Burton, Johnny Depp én Helena Bonham Carter. Daarbij is het blijkbaar een horror-musical. Hij komt pas eind januari uit, dus het is nog even wachten.


Nip

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me