zaterdag 8 december 2007

Sint, kerstkaartjes en papa


Van Sinterklaas heb ik een nieuwe mooie rode wok gekregen. Van gietijzer, dat zijn de beste (en de zwaarste). Ik wok graag en veel, en onze vorige wok was aan vervanging toe. Dus een leuk cadeau. Ik ga hem vanavond inwijden, denk ik.

Gisteren is Mia hier geweest, en hebben we alle kerstkaartjes getekend. Dat waren er een stuk of 270. En we hebben namen getrokken voor Kerstmis. Dus kunnen we stillaan op cadeaujacht.

Vandaag is papa jarig, maar we weten niet wat we precies gaan doen. Papa is er nog niet uit of hij vanavond wil komen eten of morgen even langs wil komen. We zien wel.


Nip

3 opmerkingen:

Frans Vlinderman zei

Mij bracht de Sint toch wel een croque monsieur-machine, zeker! En een scheurkalender, een zak vol speculoos en pepernoten en chocolade (al vindt ik dat laatste niet meer terug, weet jij daar iets van, lieverd?)

Valerie zei

270????

Frans Vlinderman zei

@ Annastesia: yep, en elk jaar is het zover... Nu nog afwachten wanneer de kerstboom opgesteld moet worden, want dat is ook zo'n jaarlijks weerkerend klusje voor Vlinderman...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me