donderdag 27 december 2007

Zeeland

Nip en Bo

Hier een aantal foto's van ons laatste weekend in Zeeland van dit jaar. Het was nogal een beestenboel, zoals je ziet op de foto's... (in totaal waren er 4 honden: Bo, Floortje, Tommy en Luna; en er waren ook nog een aantal katten)

Het was heel gezellig, Els en ik hebben gekookt en de mannen deden de afwas. Minder leuk was dat we zaterdagochtend merkten dat Luna mijn laarzen erg mooi en vooral lekker vond...wat wel jammer was, want mijn voeten doen tegenwoordig erg snel zeer in bijna al mijn schoenen. Ik had nog twee paar die ik goed kon aandoen: de laarzen en een paar versleten schoenen die eigenlijk op het punt stonden weggegooid te worden...

Toen we de stad introkken kwamen we oma tegen die net boodschappen ging doen. We waren ons precies op dat moment aan het afvragen of we haar zouden tegenkomen (zo groot is Goes niet). We zijn later dan nog een koffie bij haar gaan drinken.

Het zal niet lang duren voor we teruggaan: mijn neef trouwt op 4 januari en dat is ook in Zeeland te doen.

Els & Amon


Frans & Tommy



Els & Luna (De Verschrikkelijke Laarzenvreter)

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Bijna zestien dagen na je laatste update een nieuwe bijdrage op je blog, dat moet gewoon een record zijn :p Niet dat je zo verslaafd als ik moet zijn, wel integendeel, maar stiekem kijk ik toch steevast uit naar het volgende...

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me