donderdag 19 april 2007

Sioen, Passa Porta & Pom

Straks ga ik met Marie naar de Roma om Sioen nog eens live aan het werk te horen. De clip heb ik niet gehaald, dus ik kan het niet maken dit concert te missen. Anders kan ik geen aanspraak meer maken op mijn status als 'fan', denk ik...Ik heb er in ieder geval veel zin in.

Weer wat nieuws te lezen bij Pom, vandaag...eens een andere kant van het veraal. (klik hier)

Zaterdag ben ik te vinden op de stadscampus. Nogal vreemd, zou je denken, wat doet een student nu in het weekend op de campus? Maar ik ga daar zieltjes scoren voor onze faculteit op de infodag. Philosophy is not dead! Ik hoop maar dat ik wat vragen kan beantwoorden van de potentiële filosofen in spé...

Zondag is er dan weer iets te doen in Brussel, namelijk het Passa Porta Festival.

Van 19 tot 22 april loopt in Brussel de eerste editie van het Passa Porta Festival. Het beloven literaire hoogdagen te worden. De Spaanse topauteur Antonio Muñoz Molina steekt het vuur aan de lont in literatuurhuis Passa Porta. Daags nadien is er een avond rond jazz en literatuur in het Kaaitheater en op zaterdag een programma rond film en literatuur in het Paleis voor Schone Kunsten. Het Passa Porta Festival wordt feestelijk afgesloten met de zesde editie van Het groot beschrijf: meer dan 100 schrijvers in zondagse doen voeren het woord.

Meer info vind je hier.

Zondag om 11u zal ik daar Frans Vlinderman toejuichen als hij het vrij podium mag openen...

Nip

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me