zaterdag 21 april 2007

Boze Dichters in Sint-Niklaas

Gisteren erg gezellig met Herman J. Claeys, Erwin Antistresspoweet en zijn vriendin Marion en Frans naar Sint-Niklaas getrokken. Het was namelijk de Nacht van de Boze Dichters in het Masereelhuis. De mannen traden op en Marion en ik gingen langs de afhaalchinees (Marion was recht van haar werk gekomen en ik van de les, dus we hadden nog niet gegeten) en we hadden met z'n allen veel lol.

Vanmorgen opstaan was wel een uitdaging, veel zin in die hele infodag op de UA had ik niet meer, maar daar aangekomen viel het allemaal wel mee. Twee eerstejaars leren kennen, die ook uitleg kwamen geven, wat erg leuk was, en af en toe een toekomstige student wat uitleg gegeven. Prof Braeckmans strooide ondertussen met bonnetjes, dus honger en dorst hebben we ook al niet geleden. Al bij al niet zo'n vreselijke dag.

Morgen weer vroeg het nest uit, want om 11u staat Frans op het podium op het Passa Porta festival in Brussel. Ik vraag me af of er dan wel een publiek zal zijn. Zo vroeg op een zondag. Nuja, we zullen wel zien...

Nip

1 opmerking:

Frans Vlinderman zei

Awel, om te antwoorden op dat vraagske van jou: er was meer volk dan ik had verwacht. Zo een man of dertig. Als je dan weet dat in een later blok er bijvoorbeeld slechts 10 toeschouwers waren, waarvan de meesten dan nog dichters die zelf gingen voordragen, dan snap ik dat niet helemaal. Ben ik nu zo een vreemde vogel om 11u ontiegelijk vroeg te vinden?

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me