woensdag 11 april 2007

De clip van Sioen...


Hierboven kun je de nieuwe clip van Sioen vinden, die ene clip waar wij in hadden kunnen figureren...Ik kreeg een mail van Keremos (Gezocht: kussers voor Sioen) met de vraag of ik mij daarvoor wou opgeven en een foto op te sturen...woensdag zouden we horen of we mee mochten doen. Woensdag: geen nieuws. Dan maar een afspraak gemaakt met Britt en Yoeri voor die zaterdag, en vrijdag kregen we bericht dat we zaterdag in Gent werden verwacht voor de opnames...

Het was heel gezellig in Bergen op Zoom bij Yoeri en Britt, maar nu ben ik toch een beetje verdrietig. Het is zo'n mooi liedje en zo'n mooie clip...zonder mij...*snotter*

Gelukkig heb ik nog altijd de gesigneerde poster van Sioen hier in de living hangen...

Nip

Geen opmerkingen:

BasicPublishing.nl - de website voor uw verhalen en gedichten

Miss Jackie Tee & Me

Miss Jackie Tee & Me